En väldigt trött mamma...

2010-09-10 23:22:56 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Hej på er igen.

Min dag har varit bra i dag, gick till mamma vid lunch för lite avlastning och lite prat. Jag gick dit för jag skulle fråga efter ett täck som jag tänkte jag kunde ha till lille man. Han har börjat tycka det är skönt att ligga på golvet och sprattla med benen. Men då kom mamma på att hon hade ett täcke som hon hade haft till mig och mina syskon som jag skulle kunna ta.
Så hon gick och letade upp det och hittade två filtar som jag fått när jag var liten. Den ena var en rosa så den kommer jag lägga bort och den andra var blå/röd så den kommer lilla A att få använda. Plus att hon hittade min gammla snuttefilt som jag fick ta med mig hem.

Sen hittade hon våran gammla babysitter och det var inte den senaste modellen men lilla A gillade den så den skall han få han när han är hos sin mormor. :)

Nu i eftermiddag var vi en snabb sväng hos Ps föräldrar och lämna glasburkar för hon hade gjort björnbärsylt på bären vi plocka igår. Och sen var vi inne i stan på coop och handla.

Men nu är jag väldigt trött dels för klockan är mycke och jag var uppe tidigt i dag med lille man. Och del så började mannen att jobba efter sex veckors ledighet.

Så nu skall jag krypa ner i sängen och sova till det är dax för matdax.

God natt

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback