Ensam morgon

2010-09-25 08:09:20 Familj
» Kommentarer(0) «


God morgon

Jag tänkte sticka in här och säga hej.
Klockan är snart åtta och lille man sover och mannen min är iväg och fiskar.
Men han kommer väl hem vid middag och är hemma några timmar sen ska han i väg på herrmidda.

Igår kväll stack vi till mannens bror en sväng och tjöta lite.
Så kvällen bara sprang i väg och när jag kom hem så orkade inte jag sätta mig vid datorn.
Ikväll kommer min syster i från göteborg så jag skall hämta henne vid tåget i kväll.

Men nu om en stund när lillen har vaknat skall jag ge han mat och sen får vi ta på oss ge oss ut i regnet med vovven.

Hörs kanske underdagen!

Ha en underbar lördag.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback