För middagen...

2010-09-09 12:12:01 Allmänt
» Kommentarer(0) «


För middagen har rullat på.

Natten har varit bra inte så jobbig. Min älskade sambo som är hemma och är sjuk och har smittat ner mig oxå.
Han kom med A när han vakna och ville ha mat så jag gav han i sängen i natt sen var det blöjbyte sen brukar jag bara kunna lägga han och han somnar och så även i natt.

I morse så tog jag A och flizan på promenad vid halv nio en riktig skön promenad.
Sen väckte vi pappan och åt frukost medan A stod ute och sov.

Sen stack pappan till baken för att göra några ärende.
Jag satte lille man i babysitter och han blev så trött så han somna, så nu sitter han och sover.men håller på att vakna så bild kommer troligtvis sen.

Vi hörs

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback