Kungsmässan...

2010-09-29 21:12:05 Familj
» Kommentarer(0) «


God kväll på er!


I
dag har jag som sagt vart på kungsmässan med min syster, det var skönt att bara gå runt och prata lite.
Jag fick inte köpt mer än ett par skor,men hade väldigt trevligt
Lille A han skötte sig hur bra som helst, sov mesta tiden och vakna bara när han var hunrig och då var det bara att gå till ammningsrummet som är hur mysigt som helst.

Nu i kväll har jag badat lille A och efter det blev han så trött så han somna och sover forfarande
Och när P kom hem gick jag på promenad med vovven och min syster.

Och nu kollar jag på Efterlyst och skall kolla färdigt på det sen är det sängen.

God natt
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback