Om nya saker...

2010-09-24 16:58:36 Familj
» Kommentarer(0) «


Underbara fredag!

Jag bara älskar att köpa nya saker till min bebis!
I måndas var jag ju stan och shoppa med mor och i tisdas var jag och mannen på gekås och då slak det ner än och annan grej. Och tror det eller i dag var jag med mamma på gekås igen! Och i dag var det riktigt roligt att gå där då lille man sov hela tiden vilket han inte brukar göra.

Fast egentilgen skulle jag bara till upp till smycke affären och köpa en present men så ville mamma gå in så då gjorde vi det och gud med folk de var.

 Bland domförsta saker jag köpte till lilleman när jag vänta honom var.


Ett lundmyr bäddsätt.
Fiskmobilen kommer från gekås.

Nu har mannen kommit hem så nu skall jag umgås lite med han.

Hörs sen
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback