Tillbaka till vardagen....

2010-09-13 21:45:09 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Godkväll!

I dag är det måndag igen och det är tillbaka vardagen och med ett nytt liv bland oss.
Idag började p att jobba efter sex veckor ledig, och jag måste erkänna att det var lite ensamt i dag.

I förmiddas åkte jag till himle och gick en promenad med en vän som oxå fått barn. Vi gick en härlig lång promenad.
Och sen har jag fått städat av lite här hemma medas lillen sov.

Nu i efter midda så har jag bara umgås med A och vart på en promenad med skrutten och flizan.

Veckan ser väldigt tom ut så vi får väl se vad vi skall hitta på.
Ett bvc besök är inbokat i alla fall.
Jag undrar när mammagruppen skall börja det skall bli väldigt spännande och se vilka som är med där?

Nä nu skall jag kolla färdigt på CSI
och nu skall jag lägga lille man och lägga mig själv.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback