Underbart höst väder ute..

2010-09-30 22:40:24 Familj
» Kommentarer(0) «


Hoppas ni har en härlig kväll??

I
dag har jag och A tagit det lungt för natten har varit lite tung lille A är förkyld så han har haft det svårt att äta eftersom han var täppt i näsan.
Under dagen har han inte varit täppt men det har kommit tillbaka nu under kvällen så i morgon skall jag går till apoteket och köpa koksaltlösning till han.

Vilket underbart höst väder vi har haft i dag, jag och lille A var i falkenberg på barnvagnshörnan och köpte refill till blöjspannen och så köpte jag ett par tossar till lilleman...

Idag fick jag oxå en bok som jag beställt som heter "Mitt första år som mamma" som man skall fylla i.


Detta blev dagens shopping

Sen när mannen kom hem så blev det två rundor till tippen och in bäddning av våran gunnera (växt) som man måste skydda från kyla på vintern,

  



Lille A var givetvis oxå med ute...



Dagens outfit...



Overall-polarn o pyret Mössa- polarn o pryret tossar-teddykompaniet/barnvagnshörnan

Nu skall jag lägga mig för jag är så trött...

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback