Vilken natt...

2010-09-28 10:11:01 Familj
» Kommentarer(1) «


Godmorgon!


V
ilken natt det har varit, inte att bebis har varit vaken utan att jag har varit dålig.
Det börja i igår kväll och kom från ingenstans, jag fick migrän spm heter duga la mig vid nio efter lille man fått mat så P fick natta han igår. Och sen sov jag till A vakna och skulle ha mat så  jag var inne och hämta han och satte mig i sängen samtidigt som jag väckte P för jag var helt väck av min migrän så jag var rädd att jag skulle tappa han. Sen gick P och bytte blöja och natta han igen och efter det blev det ännu värre vilket sluta med två vändor till toa av att kräkas. Sen somna jag inte förän halv fem i morse så P var hemma tills jag kände mig bättre vilket jag gör nu så han har åkt till jobbet.

Nu kommer snart min mor hit och hämtar Flizan och ta henne på morgon runda och har henne en stund för jag skall in till bvc med lille A.

Nu ropar lilleman!

Ha en underbar tisdag!

vi hörs!

xoxo


Kommentarer
Postat av: liiah

härligt att höra att du hade en bra förlossning .. jag tar egentligen det där med förlossningsbrev med en nypa salt för jag är väl införstådd med att vad som helst kan hända och många blir nog besvikna om inte förlossningen går som man tänkt och planerat. Men det känns ändå skönt att de får veta lite hur jag känner och tänker men jag blir inte hysterisk om det inte skulle bli som jag tänkt :)



kram till dig! /Liiah

2010-09-28 @ 14:20:54
URL: http://www.mrsvandeerkamp,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback