Helgen och kalas!

2011-08-08 19:45:39 Albin
» Kommentarer(0) «




Nu äntligen har jag fått lite tid att sätta mig ner och blogga om helgen som varit.

Helgen har ju som sagt innehöllt två kalas för lilleman så fullt upp.
I fredas så hade vi ett par vänner här på lite mat och mys.

Och i lördas var kusinerna här med familjer och farmor och farfar.
Så då var det fullt ös hela kvällen lilleman var på toppen humör hela kvällen och dom stora barnen lekte med han.
När gästerna sen åkt hem vid halv elva så var han helt slut och somna nästan meden gång.

Så i söndas var det en väldigt lugn dag för lilleman var fortfarande helt slut. Och framåt kvällen kom moster och busa lite.
jag och mannen tog med min syster ut på en svamprunda så lilleman fick vara hos mormor så länge.

I dag är det Måndag och jag har varit ledig eftersom jag skulle till tandlärkan men missade såklsrt tiden men fick fixat en ny samma dag inte dåligt, sen har vi varit och lekt med moster hela dagen lång så lilleman var helt slut när jag la han.



Spännade att öppna paket






På sin ett-års dag får man äta tårta....

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback