Välkommen augusti!

2011-08-01 20:30:45 Familj
» Kommentarer(0) «




Jaha.... Då har man kommit in i augusti månad den sista utav de tre sommarmånaderna.
Jag har fått ett jobb efter ett års mammaledighet. Känns bra än så länge men saknar att inte vara hemma med lilleman.


Och Agusti innebär ju oxå att lilleman kom till världen så i morgon är den

2 augusti och lillemans födelsedag! 
I morgon fyller Albin 1-år!

Tänk vad tiden går jag minns det som i går att jag vid denna tid låg i soffan med verkar för att senare gå ut en promenad. Hade värkar hela natten jobbigt var det hela natten sov inte alls mycket.


I dag har jag jobbat och nu i kväll har jag och lilleman varit själva hemma men nu sover han och jag tar igen mig vid dator några minuter innan jag skall slå in lillemans presenter.
Och sätta på två maskiner tvätt.

Så ha en riktigt skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback