Vilken dag!

2015-02-05 20:11:43 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er! 

I dag började dagen sådär och den fortsatte väl inte så bra heller. 

Börja med att jag fick reda på att vi fått springmask på två avdelningar på jobbet. Toppen!!!

Ringer chefen för att råd göra med henne, hon skall ringa tillbaka gör inte det så länge jag är på jobbet. 

Slutade tidigare i dag för jag skulle till barnläkarn med E. 

Springer in snabbt i affären för att köpa mjölk till mamma som gör middag till E efter läkarbesöket. Glömmer hämta ett paket och kommer inte in i bilen då den har frusit.  
Står på parkeringen och kommer inte in i bilen och tiden går får krypa in i bilen, måste hem byta kläder, hämta E på dagis till bvc. 

Väl på bvc och träffar läkarn visar sig en remiss till ortopeden. Kanon! 
Får ont i mamma hjärtat åker hem till mamma lite ledsen men ändå bra att kolla om det är något.




Sen ut med barnen för att åka pulka A gör precis tvärt om vad jag säger och E bara skrek. Ännu mera toppen! 
Orkar inte med det går hem med barnen och sätter på tv och dom blev lugna och lite fika. 




Under tiden dom kolla på tv städade jag badrummet och vek lite tvätt. 

Nu sover den minsta i familjen och jag har krypit ner i soffan framför "familjen annorlunda"

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback