Gick inte....

2009-04-05 22:17:10 tester
» Kommentarer(0) «


Skulle ha skrivt i lördas men kom inte in på min blogg!

Så nu kommer lördan
Dagen börja jag med att jag gick upp och plock iordning lite. för jag skulle inte vara hemma på hela dagen.
Pierre gick på morgon promenaden med Flizan och när dom kom tillbaka så åkte vi till läjet och köpte lite saker till gardinerna. Sen åkte vi till växtriket och köpte blommor för pierres mamma. sen äkte vi snabbt hem och åt sen i väg igen till Pierres mamma efterosm vi skulle sy gardiner hela dagen.var där kl halv två kom hem sju så där gick den dagen.

Sengick jag och pierres mamma hem till oss eftersom vi skulle äta där så det blev grillat. Göttt Gött

Pierres mamma hjälpte mig och byta till påskgardiner i köket med så nu är jag klar med köket med.



Pöss & kram

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback