har glömt....

2009-04-05 22:07:04 tester
» Kommentarer(0) «


Jag har både glömt och inte hunnit skriva men jag skall skriva hela min helg nu!

Fredag:

I dag freda så är både jag och Pierre lediga så skönt!
Dagen börja med att vi skulle åka till kinna med pierres mamma och pappa för att köpa gardin ty till vårat vardagsrum.
Det blev ett par jätte fina vita med lite mönster på. Vi köpte tolv meter tyg. så det kommer säket bli fint. och sen köpte jag lila tyg som jag skall sy till kuddfordral till kuddrana i soffan.

Sen på när vi kom hem så åkte pierre och fiska och jag börja städa.

Sen när pierre kom hem så åt vi och sen eftersom det var så fint väder så gick vi bort till pierres mamma och pappa och fika lite. sen gick vi hem oh la oss!


Pöss & Kram

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback