jaha då var Onsdagen nästan slut!

2009-04-22 21:08:03 tester
» Kommentarer(0) «


Nu är Onsdagen nästan slut och en dag kvar att jobba sen är man ledig en dag. Sen skall man på och jobba helg vilket inte är det roligaste när man har tusen saer hemma att göra.

Jobbet gick väldigt bra i dag inte så tungt som jag trodde.
Efter jobbet träffade jag min syster, hon skulle följa med mig och hjälpa mig att välja glasögon, då jag hade svårt att bestämma mig . Men nu har jag valt och dom kommer om två veckor. *Spännde*

Sen var hon så gullig att hon körde hem mig. sen när jag hade kommit hem så tog jag det lungt en liten stund sen började jag med maten.

Efter vi hade ätit så åkte vi till hästen och sen åkte vi till björkäng och lämna av lite saker.

Vi ha för en liten stund sedan gått en runda med flizan och nu har jag duschat och badat flizan.


Så nu är hon ren och fin

Nu skall jag kolla på efterlyst sen är det sängen som gäller för mig.

Pöss & kram

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback