Påsk helgen

2009-04-13 20:23:46 tester
» Kommentarer(0) «


Jag har slarvat med att skriva men jag har bäde jobbat och varit ute i trädgården.

Men jag skriver nu för det har inte hänt så mycket.

Skärtordan:

Jag jobbade först mellan 8-14:30 sen kom jag hem väntade på Pierre för vi skulle hem till mor & far och äta smörgåstårta.


Jag var oxå och hämtade min påskpresent från jobbet.


Den innehöll schampoo,balsam& body lotion.

Långfredan:

Längfredan var bäde jag och Pierre lediga så vi tog bilen in till stan till cheapy och köpte cement så vi kunne börja gjuta till vårat staket.  Medan pierre höll på med det så slipa jag våra nygamla trädgårdsmöblen som Pierre hade fått av en kund. Äkta teakmöbler bord met åtta stolar plus dynor och bara gruppen kostar nya 22 000 tusen kronor så man känner ju att man kan lägga lite tid på dom. Så jag håller på att slipa bort den gammla oljan så jag kan olja om dom.

Påskafton:
Jobbade mellan 10-1530 så min påskdag gick åt till det.
Sen åkte vi till hästen och tog av henne sitt täcke. jag var väldigt sen i år. Fast nu är det av.
Hon fällde väldigt mycke under täcket.
Men nu tycker hon att det är skönt!


Påskdagen

Återigen till jobbet mellan 10-16.
En väldigt stressig dag kan man säga. jag var helt slut när jag kom hem men jag tog och börja slipa på möblerna igen. snart två stolar av åtta klara.

Så det här var min påsk

Pöss & kram

Love A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback