Pengar...

2009-04-08 16:31:05 tester
» Kommentarer(0) «


varför är pengar alltid ett samtals ämne???

Just nu ser jag bara hur våra pengar rinner i väg.

Vi har så många projekt på gång i sommar. Vi har börjat göra budget till varje sak så vi vet hur mycke varje sak kommer att kosta.

Men det kommer bli så fint när det är färdigt.

Projekt på gång.....

1: Göra staketet runt tomten.

2: Byta tak

3: Göra en altan

Puh ni förstår kanske att det är lite mycke på gång nu.

Staket bygget är på gång tre håll till att gräva sen skall det gjutas stolpar.
Så till helgen skall väl förhoppningsvis första stolpen vara på plats.

Det skall bli en spännande sommar.

Nog om det jag har kommit hem från jobbet nu en dag kvar att jobba sen är jag ledig en dag. och sen jobbar jag hela påskhelgen. men men sånt är livet.

nähä inte inte skriva mer nu.

Pöss & kram

Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback