Tisdag.

2009-04-28 17:43:30 tester
» Kommentarer(0) «


Jaha då var tisdagen här. Jag har jobbat i dag och det gick hur bra som helst gick rätt fort. Trts att man gjorde massa extra grejer.

I går skulle jag ha jobbat men var hemma på grund av migrän. Så det var nästan lite skönt att jobba i dag,
I morgon är jag ledig sen jag jobbar jag två dar sen har jag ledig helg. Det skall bli skönt evtersom jag jobbade i helgen.

Efter jobbet i dag så har jag varit ute i trädgården och grejat. Det är så skönt att ha trädgård. Staket är i full gång.





Så nu är det på G i allafall. nu skall vi snart börja med grindarna med. Det kommer bli super fint!!

Nähä dax att greja vidare.

Pöss & kram

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback