Tisdag

2009-04-21 17:10:54 tester
» Kommentarer(0) «


I dag har det inte hänt så mycket sitter just nu framför datan och försöker komma på vad jag skall hitta på.

Jag har jobbat i dag och det var lagom mycket att göra. Skall jobba i morgon med så då blir det väl oxå rätt mycke att göra.

Jag var ledig i he och vi han med rätts så mycket köpte dynor till våra trädgårds möbler och sen var vi och hyrde en damdamsugare till damen men den var ingen höjdare den var nog trasig men vi fick upp en del.

Sen så höll pappa och Pierre på med vårat staket som inte är färdigt än med stolparna är uppe nu.

Sen hände det väl inte så mycket mer.

Jag skall jobba helg vilket jag verkligen inte vi det minst det borde vara förbjudet att jobba helger om man inte vill.
men men det skall väl gå bra det med. jag är ju ledig på fredag.

nähä undra när Pierre hade tänkt att komma hem i dag??

Pöss & kram

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback