en lista

2009-04-15 10:49:46 tester
» Kommentarer(0) «


en lista

10 saker du har gjort idag.

1. vaknat=)
2. hängt upp tvätt
3. gått ut med flizan
4. gick till mamma
5. vart hos veterinären
6. pratat i tele
7. lagt i ny maskin tvätt
8. suttit vid datorn
9. städat
10. gått ut med flizan i gen

9 första.

1. Första bästa kompisen -
vet inte många kommer inte i håg. jenny jessica linda. med men det är längesen
2. Första bil -  seat
3. Första kärlek - Andreas
4. Första husdjur - 2st hamster katt och nu hund
5. Första semester - En resa till thailand
6. Första jobb - plock dill
7. Första köpta skiva - kommer inte i håg
8. Första piercing - Öronen
9. Första konsert - magnus uggla robert gusatvsson lena ph

8 senaste.

1. Senaste alkoholdrycken -
cider
2. Senaste bilfärd - till veterinären
3. Senaste filmen du såg - Wallander
4. Sista ringda telefonsamtal - Till pierre
5. Senaste bubbelbadet - oj... det var många åren
6. Senaste spelade CD-skiva -
kommer inte i håg med det var nog en bränd
7. Senaste gången du grät - det minns jag inte
8. Senaste måltiden - Min fruksot idag

7 saker du har på dig

trosor bh mysbyxor sockar top tröja ringar

6 har du någonsin.

1. Dejtat en av dina bästa kompisar?
ja min sambo
2. Blivit arresterad? Nej
3. Blivit kär vid första ögonkastet? jaaaaa
4. Fastnat med blicken i någons urringning? nej
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Absolut inte.
6. Busringt till någon? Ett antal gånger.

5 favoritsaker

Pierre, flizan,smulan,mamma,pappa

4 personer du känner att du kan berätta allt för.

Pierre,annelie, sen kommer jag inte på några mer

3 val.

Blått eller rött?
Rött
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips

2 saker att göra innan du dör.

1. leva lyckligt
2. åka till thailand,gift mig och skaffat barn (det blev mer än 2)

1 sak du ångrar

 Många saker jag ångrar. men kommer inte på något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback