Valborg!!

2009-04-30 16:03:01 tester
» Kommentarer(0) «


Idag är det då valborg och det är nog första gången jag inte skall iväg och festa. Jag skall nämligen jobba i morgon!!

I går var jag ledig och var ute hela dagen och fixa med trägårdsmöblerna. Och flizan var oxå med så klart!
 Där låg hon och myste hela dagen!


Jag lyckades även ta ett kort på vår dam.



I dag har jag varit och jobbat fick sluta tidigare i dag då vi blev färdiga tidigare.
Pierre hämta mig från jobbet och vi tog en snabbis på systemet handla lite till i morgonkväll då vi skall till långås loge på Lasse-stefans. det skall blir kul!

I kväll skall vi till Pierres föräldrar och grilla och bara mysa då jag skall jobba i morgon men det är nog inte så mycket så antagligen skall vi sluta tididgare då med.

Nähä nu skall jag gå ut i det fina vädret!

Pöss & kram

Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback