våren är äntligen är!!!

2009-04-01 21:28:17 tester
» Kommentarer(0) «


Våren är här och det är underbart.....

Jag har planterat lite i dag oxå hade fått lite påsklijorplanter av mamma som jag var tvungen att plantera.

Igår var jag och P på blomsterlandet och köpte två krukor till uteplatsen och två buxbom att ha där i.

I dag har jag varit och jobbat och som sagt börja jag mitt vikariat.
Skall jobba i morgon med får sen om jag planterar i morgon och är ute i trädgården efter jobbet.

På freda är jag och P lediga och vi skal åka till kinna och köpa gardintyg till huset. det skall bli mysigt Pierres mamma och pappa skall nog oxå följa med. 
Tänkte att vi kanske kunde jinna med att åka till stan och göra synundersökning. men vi får sen om vi hinner för pierre skall i väg och fiska.

nu sitter jag och kolla greys och Pierre är och fiskar det är fiskepreminär i dag för han 

Nä... nu skall jag kolla färdigt och sen skall  jag gå ut med Flizan sen skall jag krypa ner i sängen!

Pöss & kram

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback