En dag kvar....

2009-08-20 17:58:31 tester
» Kommentarer(0) «


Jag har då en dag kvar att jobba sen semester i en vecka men det är ändå en vecka!

I dag har jag jobbat, det gick bra och fort i dag såna här dagar gör att man trivs på jobbet!

Nu har jag fått i mig lite mat och nu återsår kvällen. P gick på semseter i dag lyckos han!

Jag undrar vad kvällen har att erbjuda antingen en sväng med bilen och titta efter björnbär eller så blir det bara att slappa?? Hm... kan undra...

På sönda åker jag och P till helsingborg det skall bli skönt att komma bort lite och slippa tänka på jobb och det dagliga här i livet utan bara mysa och ta det lungt!

Nä nu skall jag bestämma mig vad kvällen skall innehålla..

Pöss och kram
Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback