Freda kväll!

2009-08-07 20:15:27 tester
» Kommentarer(0) «


I dag har jag varit hemma från jobbet, gick hem tidigare igår för att jag mådde inte bra. Så i dag har jag tagit det lungt hela dagen mår lite bättre men inte fullt bra. Hoppas att det går över tills i morgon och framför allt till söndag!

Då skall vi till liseberg med Ps brorsbarn. Dom fick det av oss i julklapp så det skall ju bli kul hoppas bara att jag är bra tills dess!

Just nu sitter jag och väntar på P för han är och hjälper min pappa på hans jobb så han skulle ta med mat hem. För nu är jag riktigt hungri. Sen skall jag bara ta det lungt. Var hos mamma en stund innan min syster var där kul och träffa henne har inte gjort det på ett tag.

Nähä nu får mannen min komma med mat!!!

Ha en trevlig freda kväll
pöss och kram
Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback