jaha då var snart måndan slut!

2009-08-03 19:51:31 tester
» Kommentarer(0) «


oj redan snart måndan slut.....
Gud va det går fort....

I helgen har jag jobbat men ändå hunnit med en del. I lördas så jobbade jag tll halv tre sen åkte jag hem och klippte gräset medans P höll på med gavlen. Sen klippte jag en häck av tre. Phu.. det var jobbigt. Sen efter det så grillade vi lite och sen tog vi det bara lugnt.

I söndas jobbade jag med sen när jag slutade så var det fort hem och sen fort i väg på kalas nr två denna helg. en när vi kom därifrån så var klockan nästan åtta så det var inte någon ide att börja på något så det var bara att slappa lite sen i säng för en ny jobba dag i dag.

I dag var det en skön dag på jobbet lugn dag. En sådan som man verkligen behövde eftersom vi är i högsäsong på hotellet. Inget stress utan bara tog det lungt.  Sen kom mamma in och hämtade mig så jag kunde åka till blomsterlandet.  Jag var ju tvungen att köpa mina favvo snittblommor som ett måste att ha färska snitt blommor varje vecka. Min favvo snittblomma är Gladioner!

Sen hem undrade vad man skulle hitta på eftersom regnet bara ösde ner. Så det blev lite vila. Sen in i duschen och sen en promenad med flizan. Sen så tog jag och borsta Flizan lite. Och nu sitter jag här!!!

Undra vad man skall hitta på nu då?? Kan ju inte titta på tv för mannen min har tagit ner antennen för han håller på med gavlen! Och nu är han inte hemma så han kan sätt upp den.

äsch.... jag har datorn...

Pöss & kram
//Annica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback