Lördag!

2009-08-08 19:00:14 tester
» Kommentarer(0) «


idag har jag mest tagit det lungt. Var inne med mamma i stan i dag strax efter åtta köpte min vanliga dos av Galdioner på torget. Sen gick vi till kvantum och köpte kräftor som jag och P skall äta i kväll. Sen när jag kom hem och hela dagen har jag bara tagit det lungt vill ju bli bra tills i morgon!

P kom hem strax efter mig i dag så han bytte bara om och packade bilen med säckar och plåt som skulle till tippen så nu har vi blivit av med det med.

Sen efter det så åkte vi till hästen som jag har inte hälsat på på hur länge som helst hon går ju numera på batnings bete vilken har gjort nytta.



Dom hade det så bra kunde gå ut och in som dom ville.
Här är smulan inne i sitt sommar stall!

Hon tivdes jätte bra.

Nä nu kom P in så nu skall vi smaska i oss kräftor och räker!! Mums!!

Ha en trevlig lördakväll
Pöss & kram
Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback