Måndag!

2009-08-17 21:46:51 tester
» Kommentarer(0) «


I dag var det måndag, men vid den här tiden är den ju nästan slut!

Jag och mannen min har varit på gekås nu i kväll det var knappt något folk. Fick köpt två jätte snygga stickade tröjor.

I morgon är det jobba dag igen, sen på onsdag är jag ledig . Och jobba på torsda freda sen, Sen har jag och mannen min en vecka semester. Gud vad skönt att slippa jobbet!!!

Jag och  P skall åka till Helsingborg på sönda och stannar tills på tisdag. Det skall bli så skönt att få komma bort ett par dagar eftersom vi inte har hittat på något i hop denna sommar för jag har jobbat hela. Så vi skall bo på hotell och bara mysa och ta det lungt. Och vi valde Plaza marina att bo på



Här skall vi bo!!

Och nu så har jag precis betalat en del av skid resan som vi skall åka vecka 4!!


Det skall bli så roligt och skönt att få komma tillbaka till Idre!!!

Bästa skidorten jag har varit på!!!

Nähä nu är snart dax för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback