Semester!

2009-08-22 19:49:38 tester
» Kommentarer(0) «


I dag är det första dan på semestern.... en vecka har jag och jag skall bara njuta!!
Började dagen med  att inte njuta men det skall jag gör i morgon!

Började med att städa tvättstugan då jag har en rätt stor så tar det en liten stund men var nästan fårdig när mannen min kom upp. Sen började jag det andra i huset och P körde skräp till tippen. Och sen efter det så åkte vi till hästen och pysslade lite med henne sen vidare hem för att fortsätta städa.

Sen efter städandet så gick jag ut i trädgården en sund och rensa ogräs så nu är landen med fina.

Så nu har jag ny städat hus. ny rensade land och ny borstand hund.
Så nu skall jag bara ta det lungt i kväll.

Pöss och kram
Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback