Tänkte...

2009-08-26 11:46:02 tester
» Kommentarer(1) «


Att jag skulle ta och blogga lite men orkar inte.... men skall försöka!

Sönda till tisda så var jag och P i helsingborg.
Vi sov på plaza marina. vilket var ett väldigt fint hotell.
Söndan startade med att lasta bilen och köra Flizan till Ps mamma och pappa sen vidare ner till helsingborg där vi först åkte till värla censtrum och shoppade lite sen vidare in till helsingborg och checkade in på hotellet. Sen senare så tog vi en promenad och kollade till centrum så vi visste vart vi skulle gå på måndan eftersom det är stängt på söndagar. Sen letade vi efter en restugrang med det vissade sig att det bara fanns thai,japanskt och kina mat och det är inte något för mig.
Helsingborg hade hemma match mot Gais och det kunde vi märka poliser över allt och ridade poliser var det nog femton av och massa polishundar.
Sen på måndan så tog vi en shopping runda på stan fick bland annat köpt en par skor.
Sen tog vi även färjan över till danmark och eftersom vi bodde så nära färjan kunde vi se när den la till och gå på när vi ville. Väl i danmark så stannade vi bara en stund det var tråkigt där och svin dyrt. och åkte över till sverige och gick upp i staden igen.

Söndagen så gick vi och frukost sen packade vi i hop och börja sakta rulla hemåt. stannade till på willab och halmstad på vägen hem.

nu orkar jag inte skriva mer


pöss och kram
Love A

Kommentarer
Postat av: ancan

Verkar som ni haft en härlig tid.

Man behöver sånt ibland.



Gå gärna in på min blogg o begrúnda det ämne jag filurar över idag.Frågan gör mig nästan sömnlös.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback