26 dec-Annandag jul

2009-12-26 22:34:25 tester
» Kommentarer(0) «


hej du fina!


I dag är det annandag jul och julen är snart över och nytt år är på ingående....

Jag har haft en underbar Julafton. Först så var vi hos mannens föräldrar där hans syskon med familjer var med. Där hade dom tomte och dopp i grytan. Barnen blev glada för sina julklappar det är så mysigt att de dom små liven blir glada. Själv fick jag en klocka av svärmor som jag hade önskat mig.

Sen hem lasta av klapparna ut med hunden och sen vidare till min mor & far. Och där ändå mer mat. Fick massor av julklappar. Det mesta hade jag önskat mig.

En damsugare från mannen min
En symaskin av pappa
en Kalender av min bror
Tvål och handlotion av min syster
Och massor andra av min mamma

Och mannen ficken en micro av min mor & far
och massor av andra saker

Vi är super nöjda!

I går var det då Juldagen och vi brukar gå ut men bestämmde att det skiter vi i. Så vi var hemma och hyrde film och bara myste.
Och i dag har vi i stort sett gjort det med.

Nu skall jag snart krypa ner och nanna kudden..

Ha en god fortsättning..
Pöss och kram
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback