Förlåt för för lite bloggande!

2009-12-18 09:20:50 tester
» Kommentarer(0) «


Jag har inte bloggat på en vecka för att jag har haft lite blogg torka.  Det händer lite saker runt mig nu som jag inte kan skriva om här..
Men jag skall bättra mig från och med nu!!

I dag skulle jag ha jobbat men har åkt på en förkylning så jag valde att bli hemma så jag inte smittar ner eller blir mer förkyld nu innan jul.  Så nu kan man säga att jag har tagit jul ledigt börjar inte jobba förän nyårsdagen igen.

I helgen skall jag och P åka och hämta vår toalettstol så den lilla toaletten blir klar innan jul. Sen skall vi försöka få köpt dom sista klapparna med. 

Nä nu skall jag nog ta på mig lite och gå ut med vovven för hon måste ut i vilket sick man än är i!

pöss och kram
love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback