fredakväll

2009-12-04 20:11:12 tester
» Kommentarer(0) «


I dag är det som sagt freda och jag är ensam för P är i väg till i morgon!

jag tog som sagt sprutan och varit dålig till i dag börjar jag bli bättre så dessa dagarna har jag inte gjort bara tagit det lungt.

I kväll är jag som sagt ensam och det är skit tråkgit för här inte finns något att göra.
Min granne skulle ha kommit över men hon fick ta ett jätte tråkigt val i dag så jag förstår henne att hon vill vara hemma med sin sambo. Hon fick nämligen ta ett svår beslut om att låta hennes lilla vovve somna in. han blev ca 15 år och dom har haft en underbar tid tillsammans. *RIP lilla AFFE RIP* sov gott!!

Annelie tänker på dig!!! kram på dig gumman! 

Vet att min familj med snart kanske få ta ett sådan beslut för min lilla katt är 20 år så den tiden kommer nog snart med.

Nog om sorg och depp

Saknar min älskade sambo i kväll!

Nu skall jag titta på Idol

Pöss och kram
love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback