Onsdag och 2:a december

2009-12-02 10:40:57 tester
» Kommentarer(0) «


hej du underbara!

I dag skulle jag ha jobbat men istället ligger jag i soffan med feber och ont i armen efter sprutan jag tog i går.

I morgon är jag ledig så det betyder att jag jobbar bara en dag i denna veckan, fredag! Sen är det helg igen.

Vi var i tyskland i måndas och köpte lite drick och gick på julmarknad. Fick köpt lite tomtar och julgranskulor.  Jag älskar verkligen tyska julgranskulor.

I dag är det verkligen vitt ute och det är så mysigt nu när julen är på G. Bara det vara och jag hoppas att vi får en vit jul i år. och jag har nästan fått köpt alla mina jul klappar. Jag har bara mamma och min syster kvar och den lilla bebisen. jo föresten vi har ps systerbarn kvar med men dom vet vi vad vi skall köpa till skall bara inhandlas.

När du skall jag titta på tv

Ha en underbar dag alla!
Pöss & kram
Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback