dagen

2009-02-25 13:28:40 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Dagen börja med att jag gick upp tog på mig lite kläder och gick ut med flizan. Snön hade närstan smält bort men lite halt  var det fortfarande men det gick bra. Igår var det glashalt när vi gick kvällsrundan. P sa till mig flera gånger ramla inte (hihi). Han är väl för söt.

Som vanligt fastade jag framför datorn när jag kom hem med flizan. Men jag började städa så jag har gjort två rum hittills. Toalettern tog lite längre till jag gjorde nämligen stor städning i duschen. Nu håller jag på med kontoret men jag fastna här igen....



Tvättmaskinerna är nog snart färdiga så då skall jag hänga upp tvätten.

Dax att ta sig i kragen

pöss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback