ett inlägg till i dag...

2009-02-26 20:35:41 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I dag har jag jobbat i dag och det var rätt kul i dag. För det kom en ny tjej till jobbet. Så jag skulle lära upp henne så hon fick gå med mig i dag. Hon var jätte duktig,

När jag kom hem så skulle jag sätta på min laptop så dog den FAN!!! men jag gick ioch satte på den andra datorn men den är ju segare än något annat. Till slut fick jag nog och gick ut och försökte igen med min ator men icke..
Så jag ringde P och sa att han fick ta med sin dator hem för jag tror att det är min laddare som har gått i sönder. Då sa hab att den är hemma, jag gick och hämtade och prova hans laddare så vips.. så fungerade den *jippi*. MIn dator är min ögonsten...
P skall beställa en ny till mig igenom jobbet i morgon så har jag den på månda.

nä.. nu har jag skrivit mycket i dag orkar inte mer

nu skall jag kolla färdigt på (du är vad du äter) och sen skall jag kolla på (Lyxfällan)

Pöss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback