Fredag...

2009-02-27 23:26:21 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Jaha då var det freda och det betyder helg   *jippi*.

Vad händer i helgen då?

Freda :bara slappa och gå till mamma.

Lörda: skall jag städa lite på kontoret skall göra om lite där inne, jag skall in till stan för att köpa precent till min lilla granne. Sen på kvällen skall vi in till grannarna på fest dom har fyllt år. Och P är på Årsmöte hela dagen så det blir bara jag och Flizan hemma,

Sönda: blir det nog bara till att slappa. har inget planerat mer än att åka till hästen.

Jaha vad har jag gjort i dag då. Först har jag varit och jobbat sluta rätt tidigt. Det var skönt eftersom det var freda. Sen städade jag köket och väntade på att flizan skulle komma hem . Sen åt jag och P kom hem så efter några samtal i för morgon dagen kom vi iväg till mamma och pappa. Och nu sitter jag här och blogga och P sitter och bränner skivor.

Nu orkar jag inte skriva mer

Pössoch kram
Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback