hmm...

2009-02-13 18:19:56 Allmänt
» Kommentarer(0) «


jaha då har man varit hemma några timmar  sen man kom hem från jobbet.  jag försökte vila lite efter att flizan kom hem men det gick så där... för grannen mikael börja såga ved så det sluta med att jag gick och duscha.

Hann med stan efter jobbet och fick köpt en liten present till pierre i morgon! Hoppas att han blir glad. den var fan svin dyr.

vi hade rätt mycke på jobbet i dag. men jag stressade så jag blev färdig i tid och när jad väl var färdig och trodde att jag fick sluta så sa chefen till mig att gå ut med en vip så då fick jag göra det.

Annars händer det inte så mycket i kväll. skall se vad grannarna skall göra vi brukar ha fredas mys med dom om dom inte skall göra något.
Annars blir det bara mys med gubben och äta gott och dricka vin och slappa framför tv.
skall ju jobba i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback