i dag..

2009-02-21 22:13:37 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Morgonen börja med att jag gick morgon rundan men Flizan. Sen gick jag och väckte P och hoppa in i duschen. När jag nästan var klart då gick sega P upp ur sängen. och vi åt frukost. sen gick P in i dushen och jag gick men Flizan till mamma och skulle ha henne i dag för vi skall till gbg.

När jag hahde lämnat Flizan så åkte vi till Pierres föräldrar och hjälpte dom med en soffa dom hade köpt sen åkte vi idare till gbg och göteborgs horse show. Vi gick in på mässan och kolla lite.


Sen när vi hade varit där åkte vi till Svenska hem och kolla lite där. Hittade ett så j*vla fint kök men vi har ju redan nytt kök så det få vara. Men det är ju hur snyggt som helst!

Ett kök från ballinglövs... Hur fint var inte det!!!

Sen gick våran tur vidare till freeport och butiken *hemma* när vi köpte ett nycken skåp sen gick vi vidare till badlagret och kolla på hanfat till våran lilla toalett. Men vi skall titta på mer ställen innan vi bestämmer oss för vilket vi skall ha. Men vi hitta en lampa som man skall ha ovan på speglen. Skit snygg så den skall vi ha.

Sen när vi kom hem så gick jag och vila. Men jag vakna så mådde skit och mår skit än.
Nu skall jag kolla på tv och sen lägga mig.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback