Kall söndag...

2009-02-15 10:23:14 Allmänt
» Kommentarer(0) «


jaha... då var det söndag.  sitter just nu och kollar på Tv.

Pierre har gått till ett par vänner som har fått barn, han skulle kolla på den lilla tösen . Jga valdet att inte följa med eftersom jag är så förkyld.

Igår var annelie och mikael här och kolla på melodifestivalen men det var väl så där.... jag tycker inte om den nya programledare... det är inte många som gör det.

Vad händer i dag då??

vi skall nog gå bort och fika hos mamma och pappa sen det skall bli kul.
sen skall jag nog försöka ta  tag i mitt kontor och min tvättstuga. det är nog vad jag hinner med idag.

jaha nu ringde dom från jobbet och sa att jag skulle jobba i morgon det är ju kul. vill ju jobba mycket!!!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback