Kväll

2009-02-20 21:56:31 Allmänt
» Kommentarer(0) «


medas jag väntade på att P skulle komma hem, så satt jag och pratade med vännen jessica. Efter en stund kom P hem och vi åkte vi till min häst och hälsade på henne och gav henne lite morötter. och kolla till henne har ju inte varit där på några dagar. Hon mådde bra och stog i boxen och mös.



Sen efter hästen åkte vi till affären och handla lite mat för vi skulle hem och laga lasange.
Väl efter vi kommit hem börja P med maten och jag tände lite ljus. Efter ett tag när maten var färdig och vi skulle äta så , tyckte jag inte om det men jag ät sallad i stället.

Jag var ju ute och gick med flizan innan och nu kommer det ett kort.

Flizan i skogen på promenad.

P mår inte riktigt bra, han håller nog på att bli sjuk. jag hoppas inte det vi som skall till gbg i morgon och gå på mässa och sen när vi är på väg hem skall vi svänga in och kolla på handfat till våran lilla toa. Så jag hoppas att han inte blir sämre, han ligger ner bäddad i soffan.


Nu skall jag snart gå natt rundan med flizan

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback