måndag!

2009-02-16 20:48:19 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I dag är det då Måndag och veckorna går så väldigt fort.

I dag har jag jobbat som vanligt det har varit stessit i dag men man ser ju att man har slitit när lönen kommer.
Skall jobba i morgon men och på onsda.

När jag kom hem från jobbet så gjorde jag väl inte så mycket mer än att vila innan Flizan kom hem.
Sen gick jag hem till mamma och pappa och hälsa på. och hämtade så klart tulpaner som mamma hade med sig hem till mig. Det är så härligt att ha hela huset fyllt av vasar med tulpaner.

Flizan har inte blivit bärttre så i när jag kom hem så ringde jag veterinär så vi skall dit i morgon efter jobbet och se om hon har noskvalster eller om det bara är någon virus. Jag hoppas att det inte är något allvarligt med henne.

Sen när Pierre kom hem så åkte vi en sväng tll hästen.

och nu sitter jag och tittar på tv och bara ta det lungt innan jag skall lägga mig.


pussoch kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback