På tal om böcker...

2009-02-26 20:18:28 Allmänt
» Kommentarer(0) «


På tal om böcker av Liza Marklund..... Jag läste för ett tag sedan serien av henne som består av Gömda och Asyl.
Jag fattar inte hur man måste lea gömd för att Sverige inte kan göra något. Jag fattar inte varför han inte bara kunde bli inlåst eller utvisad på livstid. jag tycker det är så sorgligt. Dom två böckerna beröde mig så jag jag läste ut dom två böckerna på två veckor, som tur är att jag åkte hem till min sambos brors sambo och hon hade fortsättningarna på den serie fast dom är skrivna av Mia Eriksson själv och dom heter Mias hemligheter , Mias systrar och Emma, Mias dotter, jag har bara den sist nämnda kvar att läsa.

Som jag nämde i går så köpte jag en ny bok av Lisa Marklund en plats i solen heter den men om man skall läsa den så måste man läsa två böcker innan eftersom det är en serie det med. Serien består av Nobelts testamente,livstid och en plats i solen.

Dom har jag inte börjat lästa än för jag har lånat ut den första till Pierrs mamma. men skall börja så fort hon är färdig.

Pöss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback