snöar...

2009-02-20 14:20:50 Allmänt
» Kommentarer(1) «


dagen börja med att kl ringde halv sju. jag stängde av kl och vänta på om dom ringde från jobbet och det gjrode dom inte så jag blev ledig i dag. Gud vad skönt...

I dag har jag städat och tvättat. Det är så skönt att ha två maskiner att tvätt i då är dom färdiga samtidigt och man har tvättat klart... bara å hänga upp.

jag och flizan har varit ute i snön och gått det var väldigt mysigt.

Annars har jag typ bara suttit framför datorn hela dagen jag är ju trots allt ledig. Men nu börjar jag bli väldigt uttråkad...

Jag funderar på att gå och vila lite och fortsätta städa sen...


Kommentarer
Postat av: Millie

svar: jag läste ditt mail, handlar det om betalning eller gratis? (om det är gratis design du är ute efter får du räkna med väntetid på över en månad skulle jag tro) betalningsdesignerna kommer ta kortare tid iallafall, kan inte säga något säkert just nu då jag har lite halvt en paus just nu för att jag har ett teoriprov att plugga till som jag ska göra om en vecka =)

2009-02-20 @ 21:41:12
URL: http://onlygirlfamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback