Torsdag!

2009-02-12 18:02:13 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Dagen börja med att jag var hur trött som helst.. WHy?? Jo.. för att annica knappt sov i natt. När jag hade somna vakna jag av att flizan försökte spy men kunde inte och jag greps av panik! fick väcka pierre och så han fick hjälpa mig på bästa sett. och när det gått en timme fortfarande ingen spy fick jag ändå mer panik.. försökte leta upp ett jour nummer till slöinge då hänvisar dom till blå stjärnan i gbg. till slut hitta jag detras nr jag då hänvisar dom i sin tur till ett annat nr. då börja flizan bli bättre så jag sa till pierre att han skulle läga sin igen. och då var kl halv tre och han skulle upp och jobba. jag sa att om det inte blir bättre tills i morgon så åker vi till slöinge direkt på morgonen. Jag gick och la mig och tills slut sommna flizan med och i dag har hon inte haft något täcken på det. 
Vet inte va det va. Pierre gissar på noskvalster men jag vet inte få ha ögonen på henne.

I dag har hon mest sovit.


vad har jag annars gjort i dag?? 

jo.. jag har varit på lång promenad med flizan i skogen.
sen gick jag och vila
sen fick jag tummen ur och göra det jag skulle göra i dag. dvs.. städa och tvätta

Ikväll skall jag bara titta på tv och ta det lungt. Jobbar i morgon vet inte om det är mycket på jobbet men men det får vi ta i morgon.
Jag hoppas vi slutar i tid i morgon måste till apoteket och se om jag kan hitta något till pierre. Det är ju alla hjärtasdag på lörda och jag jobbar då så då hinner jag inte köpa något.

jaja händer det något mer i kväll?? nja.. tror inte det.
men men.. isåfall skriver jag det senare.

Kommentarer
Postat av: jessica

ska du köpa present till han på apoteket? haha

2009-02-12 @ 20:45:03
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback