veterinären...

2009-02-17 19:26:44 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag efter jobbet åkte jag och P till veterinären med Flizan. Hon genom gick en undersökning men det visa sig att dte inte var något med henne. Hjärta och lungor var bra och hon hade ingen feber. Och varför hon var häning var nog för att hon löper. Men där emot fick hon pencellin för noskvalster so vi trodde. Men det är inget man testar mot utan på känsla.
Det är skönt att vi har varit där för då kan man slappna av.

Idag har jag jobbat och det gick bra. Var lite trött i morse men det gick över när jag kom till jobbet.
Skall jobba i mån och på torsda med. Så i morgon skall nog flizan åka men P till jobbet men det är hon van vid.
Han hade ju med henne när vi hade fått henne.


Just nu sitter jag på nätet och kollar på tv.

Annras har det inte hänt något i mitt liv jobbar och står i som vanligt. Kan inte fatta att det aldrig hända något kul i mitt liv..... Men Men.... det kommer väl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback