fredag!

2009-07-31 17:24:16 tester
» Kommentarer(0) «


Jaha i dag har jag varit ledig. Gud vad skönt det var!

Har inte gjort så mycket i dag. Har varit med mamma i stan en snabbis och sen har jag städat tvättstugan som var ett måste... Men hela huset är ett måste när det gälle att städa men jag började med tvättstugan får väl fortsätta med det andra i morgon efter jobbet skall ju jobba helg.

Nu i kväll skall jag och P på kalas till hans brorson som fyller 4 år. Men som alltid jobbar P över så som vanligt får vi dyka upp senare.

På sönda skall vi oxå på kalas men då är det hans systerson som fyller år. Dom har då lyckas få på samma dag men några år i mellan. Alltså det 31 juli. Men på sönda är det nog jag som får komma senare för att jag jobbar och vet inte om jag hinner sluta innan det börjar. Men men... sånt är livet när man är en helt vanlig arbetar svensson.....

PÖSS & Kram
// annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback