Helgen är över..... måndag igen....

2009-07-20 20:42:34 tester
» Kommentarer(1) «


Jaha då var helgen över... Fast för mig har det inte varit någon "riktig helg" eftersom jag har jag jobbat hela helgen. För en del har det väl varit en kanon och rolig helg! Eftersom det var W&W i helgen.
Helgen har varit bra förutom myck att göra på jobbet. Har väl inte gjot någont annat bara tagit det lung efter jobbet.

I dag ra det då måndag igen och jag har jobbat hade väl inte så jätte mycke att gör men det märks att man har tappat tempot. eftersom man inte har jobbat som vanligt nu när chefen har haft semester men nu är hon äntligen tillbaka och jag har åter gått till mitt vanliga schema. så skönt!!

I dag har jag inte gjort så mycke efter jobbet var ute i trädgården en liten stund.
skall jobba  morgon med. phu... snart fem dagar i rad har jag jobbat.

Men jag skall ju ha en vecka semester längre fram sen gud vad skönt.

nähä nu skall jag mysa i soffan

puss & kram
annica

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack=)

2009-07-21 @ 19:19:00
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback