Helgen var helt underbar!

2009-07-29 08:45:56 tester
» Kommentarer(0) «


Min helg var helt underbar min lediga helg där i mot.!!

Fredan började med jobb sen hem och fixa till mig lite se vidare på 40års/6års kalas.

Jag och P åkte till ikea men innan iikea så gick vi till Höveröds och köpte lite smått och gott till flizan sen vidare till chilli för att kolla vad dom hade för roligt! Hittde två filtar men jag köpte dom inte untan ville vänta och se om jag hittade något inne på ikea.  Sen gick vi in på ikea och där gick vi och kika på allt möjligt hade ju inte bråttom! Så vi köpte två skåp att ha under tv. Det blev skit snyggt! Sen köpte jag tre ljusstakar och en matta och lite annant smått och gott!

Sen när vi kom hem så började jag med att sätta i hop det ny inköpta möblerna. och sen på kväll mellan allt pysslade så grillade vi och åt gott och bara tog det lungt.

Sönda var oxå en slappa dag men då gick resan till falkenberg och fritidssvensson och kollade lite där. Sen en snabb sväng in på Fynda men inget inköp där inte hem igen och P åkte i väg och fiska och jag gick hem till mamma och åt grillat!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback