jobb...migrän...och skogen!

2009-07-15 22:45:37 tester
» Kommentarer(0) «


I dag har jag jobbat, vi hade mycke att göra och en man kort.... Vi elva tiden så slog min migrän till och jag höll på att dö.... (kändes så i alla fall),. Men jag lyckades så ut näsan hela dag gick en halv timme tidigare. men men. P var och jobbade i stan i dag så han kom och hämta mig och körde mig hem så jag fick lägga mig sen väckte han mig. han var väl för söt han hade gjort pankakor till mig.

Sen stack han i väg och fiska en stund och under tiden fick jag städat köket och sen när han kom hem så körde vi till skogen och plocka vi hallon och efter stund om min mamma så vi gick genom skogen hem och plockade lite blåbär på vägen hem och flizan fick sin natt runda. två flugor i en smäll.

Nu är jag lagom trött skall snart lägga mig för det är städa dag här i morgon. Är ledig i morgon. Men mycke att göra ändå! städa tvätta ovs......

Men men....


Ha en trevlig kväll
//Annica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback