ledig dag!

2009-07-22 13:30:02 tester
» Kommentarer(1) «


I dag är jag ledig och fick äntligen sova ut efter fem dagars jobb. Sov till halv nio. gud vad det var skönt.

Sen tog jag och flizan en morgon promenad och sen satte jag i gång och baka kanelbullar. den sista plåten står ugnen nu.

Fick ett mess av min chef innan och medela att jag fick inte vara ledig i morgon för vi hade ingen att sätta in Lite tråkigt eftersom jag skulle ha åkt med p till hans jobb i morgon. men men det får väl bli en annan dag.

Så fort sista plåten är färdig med bullar så skall jag nog gå till skogen och se om jag hittar mer blåbär.
Jag och älsklingen var i skogen igår och plockade ca 1 liter. Och han gick och kollade efter svamp.
Det är så mysigt att var i skogen tycker jag.

Love A

Kommentarer
Postat av: Anna

Gott med färska blåbär. Får nog ge mej ut i skogen en dag jag med och plocka.

2009-07-22 @ 13:41:45
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback