Ledig dag!

2009-07-08 21:32:32 tester
» Kommentarer(0) «


I dag har jag varit ledig. Så gött!!! Både jag och P har varit hemma i dag. P tog en semesterdag.

Dag började med att vi tog sov morgon.  Jag och Flizan tog en skön morgon runda. Sen träffade jag min granne som fråga om jag ville följa med till hästytställningen på Munka en liten stund. Det blev en kort stund för hon skulle iväg vid midda och jag skulle in till stan en snabbis. Så vi satt och kollade men gav snabbt upp för att regnet kom.

Sen när vi kom från stan så kom en kille och kollade på båten hoppas verkligen att han köper den! Vi från vänta och se....
Nu i efter midda så har jag tvättat och städat lite och till och med hunnit vilen stund. Sånna här lediga dagar vill jag ha mer av.

I måndas var jag och P på gekås. vi åkte mest dit för att köpa penslar men jag hittade även detta fina rengtäcke till flizan!



Hon är så söt med det på!

Nähä... nu är det snart dax för nattrundan för Flizan och jag skall i säng!

Jobba dag i morgon!

Pöss &kram
// Annica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback